Jumaat, Julai 30, 2010

S.E.R.A.B.U.T!!!

"There is no position that so shakes the clarity of our judgement as anger. Things truly seem different to us once we have quited and cooled down."   ~Montaigne~

saya diserang keserabutan yang dahsyat sejak buka sem ini... aduuuh!!!! walau berkali-kali menitip pesan pada hati agar sentiasa membesar seluas kolam renang... nmun, kenapa hati tetap degil ye?? (ehhe~ atau saya yang sudah makin jauh dari Yang Esa?) -menjulingkan mata-

kadang-kadang... saya kagum dengan mreka, kamu dan anda..(ada sesiapa follow saya ke? ngeee~) kalian masih mampu ketawa ria walaupun dilanda serabut menggila.. tpi, saya?? kerut di dahi sudah sebatu terlihatkan... raut wajah beku sudah sekilometer dipamerkan... (ya! saya meng hiperbola kan analogi...) saat-saat keserabutan jadi tepu dan berselirat dalam hati, akal, dan minda...

masih terus berpesan pada hati agar terus membesar.. sebesar padang golf sebolehnya... agar yang tepu jadi ria, yang sedih jadi tawa., yang pahit jadi cerita dan yang sakit jadi bahagia...

tapi... mampukah saya???

atau... mahukah kalian menemani saya???

menelusuri...

menjalani...

mendepani...

menghayati....

dan mendefinisikan keserabutan ini menjadi satu mitos dongeng yang hanya rapuh tanpa bukti....

mampukah saya???

atau sediakah kalian menemani saya???

saya benar-benar perlukan insan yang bergelar...

kawan...

sahabat...

teman...

penasihat...

pelindung....

dan penjaga...

sudikah kalian???

atau...

sudikah hati saya???

jeda.... jawapannya masih kabur....


p/s; tak tahu kenapa dengan diri sendiri... YA!!! cik Syafiqah mengalami keserabutan yang mengarut!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers