Jumaat, November 16, 2012

Apa Rasa Kamu?

Apa rasa kamu?

Main-main mata… Balas-balas nota… Couple… Dating… Clash…

Tup-tup…

Si ex-bf /ex-gf bagi kad kahwin…

Apa rasa kamu, ya?

Post gambar di FB… Si ex-gf/ex-bf komen…

Apa rasa kamu, ya?

Mengandung, melahirkan…

Si ex-gf / ex-bf datang melawat… menitip hadiah…

Apa rasa kamu?

*Soalan-soalan luar alam…*

*****


Entah kenapa soalan-soalan ini menjengah kepala tiba-tiba… Datang tanpa diundang…

Saya bertanya sebab saya tak tahu…

Serius tak tahu…

Apa yang kamu rasa ye, dalam salah satu situasi di atas?

Tak rasa pelik ke?

*Senyum pelik*

Serius, saya hairan…

Kalau jawab dekat saya, itu sekadar cinta monyet…

Ok, cinta monyet… Tapi, bukankah masa umur keanak-anakan itu, masih juga dia yang kamu saying…

Tak timbul ke rasa janggal dan jengkel dalam hati kamu?

Serius, saya tak tahu… Kerana itu saya bertanya…

Anggap sahaja soalan keluar syllabus di atas, soalan budak bodoh-katak-bawah-tempurung…

Dan budak itu adalah saya…

Heh!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers