Isnin, Oktober 15, 2012

Note! Oh Note!!!

Saya nak beli Galaxy Note...

Bukan anganan sebab saya mampu...

Tapi...

Mama suruh ambil lesen dulu dan beli Viva untuk masa depan...

*menjulingkan mata... Masa depan tuh!*

Saya masih juga mahu Note...

*Oh, budak degil!!!*

Kerana terlampau inginkan Note... Saya bermimpi-mimpi...

Malah, adik saya menambahkan bara dalam hati...

"Note 2 dah keluar, silalah beli!"

Kata-katanya buat saya rasa... Oh, Tidak!!! Saya pasti memiliki Note walau apa cara sekalipun...

Tapi, seperti kata-kata mama...

"Ambil lesen kereta, beli Viva... Senang kamu nak ke KL, Kedah, hatta Johor sekalipun...."

Namun, hati yang dilamun cinta pada Mr Galaxy Note membuatkan saya buta dan mabuk kepayang...

Oh, Galaxy Note... Bilakah kau akan jadi milikku...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers