Sabtu, September 29, 2012

Seram nak bukak blog...

Hari ini seperti hari Sabtu yang lepas, bangun pagi.. Siap-siap semua... Solat subuh, mandi, doa dhuha bagai... Maka, masuk kereta mahu pergi kerja...

*Ya, Cik Sya kerja hari Sabtu, ealaupun dalam contarct tulis sampai jumaat je.. hukhukhuk*

Sampai tempat kerja, tengok meja Mr Jacob kosong... Muka dah start nak berkerut... Toleh belakang sikit, meja Ms Parimala pun kosong...

Aik? Kerja ke tak sebenarnya hari ni?

Mula macam konfius...

Pergi dengan budak Sungir yang kena dera siapkan report monthly... Dia pun geleng-geleng kepala je...

Dan sebenarnya... Kitorang dua-dua konfius...

Pengakhirannya, saya baca manga online, dia main game... Cukup jam 12, kitorang angkat laptop, balik...

Tapi, bukan itu yang saya nak cerita sebenarnya...

Sebenarnya, seminggu ni, even saya agak aktif juga nak berblogging balik... Saya diserang penyakit seram sejuk...

Penyakit darah berderau, jantung berdegup kencang bagai...

Jadi seram nak bukak blog sendiri... Jadi takut nak tengok kalau ada komen yang datang singgah untuk di'approve'...

Dan, saya merasakan yang blog saya ada 'penunggu'...

Tak tahulah... saya jadi macam fobia je kalau ade orang anta komen...

Selepas, peristiwa komen yang ditulis dengan huruf 'CAPS LOCK' tu... jadi cam seriau je nak bukak blog...

Tapi, semangat nak berblog tetap ada...

Walaupun dengan tutup mata sebelah... dengan dada yang dah berdegup laju macam orang baru lari 2 km... Saya tetap gak nak update blog...

Saya buat salah apa ye, pada orang yang anta komen tu?

Sungguh saya tak kenal dia...

Atau mungkin kenal... Tapi, kenapa nak sakitkan hati saya? Saya rampas kekasih/tunang/suami dia ke?

Atau, saya ni ada tulis nama dia dekat blog ni?

Hmmm... Konfius!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers