Selasa, November 01, 2011

tak mudah...

Tak mudah nak sabar...

Tak mudah nak tahan marah...

Dan...

Tak mudah nak jadi baik...

Semua ini tidak mudah untuk saya...

*gelak*

Apa yang mudah entah untuk seorang cik Sya ini....

*gelak lagi...*

Haru betul bila tiket bas yang dikirim oleh mama tak kunjung tiba akibat kelalaian sendiri yang terlupa tulis nama Mahallah pada mesej...

Sudahnya... Saya dimarah teruk...

Kemudian... Senyap sunyi...

Kesimpulannya...

Saya sambut hari raya Aidil Adha di sini...

*gelak kuat*

Malas nak fikir... Seperti sungguh-sungguh malas nak fikir...

Perihal balik kampung sekadar masalah picisan yang tidaklah membawa satu kerugian pada saya...

Mungkin... (?)

Entah...

*menggeleng kepala...*

Bukan mudah sebenarnya nak memahami situasi yang bercelaru dan berserabut begini...

Saya sendiri rasa seolah-olah sesat dan tak keruan...

2 hari ini... Hanya bercakap dengan beberapa orang sahaja... Dengan beberapa patah perkataan sahaja...

Selebihnya... Diam... Termenung di hadapan laptop tanpa apa-apa fikiran...

*Yup... senget cara ini...*

Tiba-tiba rasa macam merapu dan sampah saja entry ini...

Owh... perlukan sesuatu yang membina jiwa...

Maka...

Kita habisi entry sampah ini...

Di sini...

*gelak...*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers