Rabu, April 06, 2011

Perjuangan perlu atas nama???

*AMARAN: 
Entry ini mempunyai bahasa yang kasar, sinis dan keji yang melampau... Bagi kamu yang tak tahan makan cili... Sila pakai topi...

*****

I itu ape ek?

I itu ape ek??

I itu ape ek???

I ITU APE EK????

Berasap, dowh kepala aku!!! Apa??? Sebab kau dulu K??? K dengan I benda yang sama, ngok!!!

Kau tahu tak??? Mestilah kau tak tahu... Dan wajiblah  kau tak tahu... Sebab kau suka rasa kau hebat... Kau yang bagus... Segalakan... Tu sebab ignorance kau sangat tinggi...

Kau tulis gitu... Boleh buat semua orang yang ada dalam pembikinan I, 2 tahun lalu berasap kepala...

Kau tahu kenapa???

Kau ingat senang-senang ke nak tukar nama???

Hey!!! Kami berair-mata... Berpeluh resah... Bertegang urat... Sungguh!!! Aku turut sama membangkang pertukaran nama itu... tapi...

Tapi...

Apa ada pada nama???

Kau berbakti atas namakah?

Kau berjuang  atas namakah?

Kau menabur kasih atas namakah?

Kau fikir... Kami tak sayang???

Kau seorang je yang sayang???

Hell... Kau memang biul!!!

Kerana sayanglah ia ditukar...

Kerana kasih jua ia ditukar...

Jangan fikir kau bagus sangat dengan alasan kau...

"Aku K... bukan I..."

Owh!!!! Selama ini... Kau berjuang atas nama...

Selama ini... Kau berjuang atas namalah rupanya...

Jadi... Bila namanya ditukar... Kau pun blah???

Such a LOSER!!!

Kau LOSER... Kau tahu???

Tak... Kau tak tahu...

Selama kau dalam K dulu pun... Aku tak nampak pun kau sayangkan ia... Kau buat masalah... Kau peningkan kepala semua mereka yang ada dalam ia...

Jadi... Setelah K berubah menjadi I... Baru kau nak mengaku kau salah seorang angkatan K???

Kau memang....

Kau memang...

Aku tak punya ayat terbaik menggambarkan kejelekan kau!!!

Aku cuba bersabar dan rasionalkan kepala hotak aku  sendiri... yang kau budak2 lagi...

Ya... Budak-budak yang masih mencari...

Tapi... Bila kau terus-terus cari masalah begini... Aku muak!!! Aku Jelak!!!

Kau tahu tak I dalam keadaan sangat kritikal di hujung-hujung waktu mencari ahli baru ini??? Persiapan dan exam.... Kritikal bagi angkatan pimpinan I...

I tengah nak cari angkatan baru... Kau tahu???

Kalau kau tak tahu... Kau memang BUTA!!!

Terang-terangan di  mukabuku... Angkatan K dan I bergabung bersama-sama untuk memantapkan sesi latihan angkatan baru kali ini...

Dan... Kau mempersoalkan... I itu apa???

Nyata... Kau sangat jelek!!!!

Aku tak hirau  kalau senior2 angkatan K dulu... masih beranggapan K tetap wujud...

Memang... K masih wujud... Namanya sahaja yang berubah menjadi I...

Kau patut contohi angkatan senior K...

Walau namanya K... Mahupun I... Mereka tetap masih mahu menabur bakti... Masih mahu endah... Tanpa sedikit pun mempersoalkan I  itu apa...

Tapi kau???

Rasanya, kau turut sama terlibat dalam operasi penukaran K kepada I, bukan???

Atau... sekurang-kurangnya... Kau diberitahu... K bakal dioperasikan menjadi I atas sebab yang telah dinyataka...

Aku juga tahu... Kalau aku tulis begini... Semua angkatan I mahupun K dahulu akan mengecam aku...

Tapi,  apa aku peduli???

Sebab... Bagi aku...

Biar berubah namanya dari K menjadi I... Malah, andai Z sekalipun...

Aku sayang ia... Aku tetap sayang ia...

Sebab di situ aku mengenal siapa aku...

Dan, kalau kau masih mempersoalkan kenapa I... bukan K...

Kau ke sini...

Biar aku basuh kepala hotak kau yang legam  itu dengan CLOROX...

Dan, rasanya... Ramai angkatan K dan I mahu membantu!!!

I HATE THE FACT THAT WHOEVER QUESTION ABOUT IT... IS SUCH A LOSER!!!


p/s: mode bengang!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers