Selasa, Jun 19, 2012

Sebu... Sebal...

Sebu... Sebal...

Sedih... Kesal...

Kelu... Kelat...

Semua rasa ini berkumpul-kumpul... menyatu jauh di sudut hati...

*Sigh*

Entahlah...

Penat mengajar hati untuk kebal... Sudahnya, kalah lagi... Dengan air mata yang laju menghujani pipi...

Kesal... Sebab disalaherti...

Kesal... Sebab pengakhirannya begini...

Kesal... Sebab, kata maaf pun langsung tak mampu lagi diterima?

Kesal...

Sungguh!!! Saya kesal...

Terima kasih atas ilmu yang diberikan...

Berkali-kali diucapkan pun... Kamu tetap juga masih mahu marah kan?

Terima kasih atas semuanya...

Tapi, janganlah sampai mengharamkan segala yang dah jadi darah daging...

Saya tahu kamu marah... Tahu itu...

Tapi, jelaskanlah apa yang kamu marahkan sangat pada saya...

Saya pekakkan telinga... Meriahkan bibir dengan senyum...

Tak bermakna hati saya tak luka dengan sikap kamu...

Sampai begitu sekali marah kamu...

Tak mengapalah...

Saya pasrah... bukan redha...

Sungguh... Sampai saat ini... Saya masih kesal dan putus asa...

Moga Allah saja yang boleh pujuk hati saya...

Saya doakan yang baik2 saja untuk kamu...

Insyaallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers