Khamis, Julai 21, 2011

rajuk hati yang dipujuk sendiri...

Sekian lama menyepi dari dunia tulisan maya...

Maaf... Hanya  itu yang mampu terucapkan... Nyata, sendirian, kesepian, keseorangan dan kesunyian sudah berjaya membunuh deria rasa saya...

*senyum nipis*

Dunia sepi yang saya ciptakan sendiri... Dunia sunyi yang saya reka sendiri... Entah apa yang berbekas dalam hati... Saya sendiri kurang pasti...

*mengetap bibir*

Entah apa rajuk yang bersisa dalam hati... saya sendiri kurang pasti... Hingga membiarkan diri terus sendiri... Beku, kebas, dan luka sudah tak terertikan lagi...

Entah....

*Renung skrin laptop.... Lama...*

Hilang kata-kata... Hilang seluruh pesona... Nyata rasa hati jauh berbeza dengan apa yang terzahir di zahir dan wajah...

Entah...

*mengeluh...*

Walau tahu mengeluh itu bukan sepatutnya... Tapi... Berat rasa yang menimpa... Tak mampu dizahirkan dengan kata-kata...

Manusia hanya boleh menilai dengan mata kasar sahaja...

Senyum... Nyata ia tak perlukan walau sepatah kata sebagai bayaran....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers