Sabtu, Jun 08, 2013

Menjawab persoalan...

Ok ini entry ringkas... Sekadar nak jawab persoalan...

Well, orang dok tanya dekat aku camne nak masuk keje Vale...

FYI, aku bukan HR!

Diulangi, BUKAN HR!

So, apa yang aku boleh tolong...

Korang hantar je laaa resume korang dekat email ni...

ssohr.my@vale.com

ssohr.my@vale.com

ssohar.my@vale.com

Tidak ada kesahihan samada resume korang bakal direview atau tidak...

Ku tiada jaminan bertaraf SIRIM nak sahkan itu semua...

Ku hanya kontrak di sini... Bukan permenant.. bukan jugak budak apperantice yang dapat elaun RM1600 dan belajar di UniKL sebelum terbang ke Vale, Brazil for 6 months...
Itu semua di luar bidang kuasa aku...

Yang penting, rezeki tu Allah yang bagi... Bukan orang yang bagi...

Dah, berhenti hantar mesej, hantar komen semua...

Sorry, kelewatan menjawab soalan ini adalah akibat bosan melayan mnusia yang suka mendesak2 nak jugak kerja kat sini... Walau dah diberitahu berjuta lemon kali yang aku bukan permenant pon!

*Duhhhh*

Ok... Daaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang bersifat menyakitkan hati, tidak akan dilayan... Terima kasih...

PeNoNtOn FiLeM...

Related Posts with Thumbnails

eN. bLoG pUnYa BiRtHdAy...

Daisypath Anniversary tickers